Terima Kaseh PM :')


Assalamualaikom and Hye ! 
Stalker . . you sekolah tak lagi ? form berapa ? ohh . . haha . . well . Ieya good mood lahh hari nie . . Act , good mood untok semalam waktu sekolah edar duit . . RM 100 right ? setiap student dapat except tingkatan 6 atas dan bawah . padan muka diorang kan kan kan ? *jelin lidah :P Duit Rm100 neh Perdana Menteri kita - Mohd Najib Tun Razak dah edar untuk semua sekolah kononnya untok mengurang kan beban yang family hadapi lahh . . memang kurang pon , boleh jugak aku beli beg and kasot baru :)

Entri kali nie bukannya Ieya nak explain duit yang PM bagi tue untok apa-2 atao bla bla bla . . kalao korang mmg tak tahu apa-2 berita pon pasai duit tuh . klik SINI :) kesian betol lah sapa yang tatao pasai neh :P dekat rumah tadak TV letewwww . . *jahat

Saya Siti Nur Amira Binti Azzet Sabree disini ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kpada Perdana Menteri Malaysia kita iaitu YB Mohd Najib Tun Razak kerana sudi menderma wang sebanyak RM100 kepada setiap sekolah di Malaysia. Wang yang telah saya perolehi akan saya gunakan dengan wisely :') amboih ! bukan maen aku bagi syarahan . HAHA .

okaylahh . itu saja . Bye alls :]

No comments:

Post a Comment