A Little Fun with my family :)

Assalamualaikom . . 
Sorry :) actually Ieya tengah saket nieyh . tapi Ieya memang nak update blog . Peeps . . doktor kata Ieya saket , tekanan darah rendah which means badan Ieya lemah and Ieya migrain or more to stress :')

okayy lahh guys . tanak buang masa - Sabtu lepas is kinda happy day for me but not so happy . Ayah buat suprise , dia bawak kitorang satu family pergi Bukit Bendera . tapi sebelom tue kitorang pegi lunch tepi laot dulu . 
memang kenyang and menyenangkan - ombak , angin :)

Next - kitorang bertolak ke utara Pulau Pinang . well , eventhough kitorang orang Penang tapi serious kurang tahu tempat-2 dekat Penang nieyh . okayy lahh :] bila dah sampai . . of course la Snap Snap Snap kan ? :)
masjid ni tmpat kitorang solat hari tu . . yang baju merah tue adek aku . yes , memang dia tinggi dari aku pon , apa boleh buat  =='
Banyak lagi gamba , tapi cukoplah kann :) last timee aku datang Bukit Bendera nie waktu aku umo setahon . sekarang dah enam belas tahonn . lama kann :) almost every tempat dah upgrade . . tempat tue pon sejok . sesuai untok family trip :) tapi waktu tue mood aku tak berapa baek , sebab tu lahh tajok nya Alittle Fun With My Family . well , THE END :')

Assalamualaikom and bubye . .

No comments:

Post a Comment